星期六, 12月 29, 2007

舊朋友聚會

舊朋友聚會

今日好開心,可以同好多舊朋友聚會,仲見到好多新的「小朋友」。轉眼我地識左十年了,我自己識佢地時係我的第一份工作,當時的我同而家的我真係有好大分別,回想起來,真係唔會想到十年後的我係會咁樣的。人生就係咁易變了,下一秒的事又有邊個可以講得埋? 只要現在活得開心就夠了。

真係又會咁橋,除左今日同行的Johnny及Vivi的女兒,同埋我地專登去見Linda的兒子外,途中又會見到老婆的舊同學Pui Mei及Tony同佢地的「小朋友」! 之後係MTR月台,又見到老婆的舊同事/舊同學夫婦又係帶住佢地的「小朋友」!! 香港的出生律真係高得咁緊要?

除左見「小朋友」外,今日另外一個重點就係同Sarah的男朋友Jerry初次會面。果然,Jerry高大威猛,同Sarah好配,希望佢地快d有好消息宣佈吧。

今日 Weber 同 Cherry 唔得閒join,希望下次可以見到佢地啦。

沒有留言: