星期日, 3月 02, 2008

為新家庭成員預備的第一課


今日星期日,我同老婆同我媽都好充實。

我地先去太子interview陪月員,連續四個申請人。

跟住去太古城吉之島,因為由網上討論區知道今日有bb用品展做sale,所以專登去先申請j card以便係佢度買野有折扣,跟住就去買各樣野,買左好多,成四千幾蚊。

買完都成八點幾,就去下面food court食晚飯,再搭車返家。

好倦,不過我地知道,比起日後bb出左世,而家只不過係熱身吧了。日後無論係身心、金錢、感情上,我地都會要代出更多。

1 則留言:

匿名 說...

雖然辛苦,但那種說不出的喜悅並不是人人能感受得到的, 加油呀!