星期六, 9月 30, 2006

有無upload相既website有呢D功能?

有無upload相既website有呢D功能?

1. 免費
2. 無限儲存量
3. 無限traffic
4. 可以用 send email 既方法 upload 相
5. 可以用中文 寫相既 description / caption / comment
6. 可以external link, 即係我 upload 左去佢度既相可以copy返條URL出來去paste係其他website
7. 最最重要: send email upload 完我張相後, 佢會即時自動email 返個張相既URL俾我, 等我可以即時forward俾朋友, 叫佢地去睇相

以上功能, 除左第7點之外, 其實我用緊既 Earthcam Mobile 已經有, 但如果有埋第7點, 就 perfect 啦!

有無咁正既免費午餐?

沒有留言: