星期五, 7月 13, 2007

重要日子的一餐




7月13日,係S同J的其中一個重要日子

如果無左四年前的7月13日,S和J就可能到現在都係人海中互不相識的兩個人

係個咁值得記念的日子,就去食d不常食既野

Stonegrill 係專門用一舊好熱好熱既石,把生的肉烤熟來食的餐廳。

招呼一流,食物quality不過不失,

係中環SOHO來講食一餐,都唔算係好貴,

不過我地一置認為,食一次就夠了,

因為價錢偏高但不是絕頂好味,見識過算了,

返正,點都唔會及得上我地係北海道狸小路七褔神食的一餐食咁好食及今人難忘 :)

2 則留言:

匿名 說...

原來是一個這麼值得紀念的日子, 恭喜恭喜!
其實Stonegrill是好好的地方, 不過我未去過Soho, 多是去海港城, 你下次試食super prime啦, 同埋唔好一次過放晒上舊石度, 食一塊先放一塊, 應該會唔同D

SJ 說...

唔係我地放上去的,係一上桌已經係咁既樣了,個waitress仲幫我地番轉d食物添,但講食 steak ,我地覺得 Outback 幾"抵",我地叫一個 steak set 加1至2個side dish 已經好飽了!