星期二, 7月 24, 2007

呢度有無人玩開 Twitter?

有無人玩開 Twitter?

Twitter 係一個超簡單既 Blog,你只係把呢一刻係你做/想既野,用 website/mobile/sms/email send 去 Twitter 係個account 就可以。

其他 Twitter users 有興趣就會 Follow 你個 Twitter website 來睇,你又可以同自己既朋友一齊玩 Twitter,你就可以時時刻刻知道你既朋友做/想緊咩,通過 Twitter 就好似時常有一班人係身邊倍住你咁!

有時間去我個 Twitter webpage 睇下啦! 如果你都開返個 Twitter 玩既,記得話我知同 Follow 我呀!

剛剛用左一個好方便既 MSNtwitter,而家我只要把我想要 upload 去我個 Twitter webpage既說話,係MSN度send俾一個叫 MSNtwitter 既 MSN 連絡人,我既說話就會即時係我個 Twitter webpage上出現,我無需要自己登入 Twitter,咁就可以好方便地隨時把心中所想既野上載到 我個 Twitter webpage了。

沒有留言: