星期一, 8月 13, 2007

用左一日數碼通就轉返3HK

用左一日數碼通就轉返3HK

用開 3HK,HSDPA 上網幾快,又無咩用途限制,係有時接收電話不太好 :(

上個星期身痕,去數碼通上台join埋 $38 Internet-On-Mobile,試下佢既上網服務,

係,可以睇Youtube仲load得好快,又有好多免費內容,

不過最唔好既,就係佢太多用途限制:

1) 唔可以用非原裝browser,我用Pocket PC Phone X01HT,咁即係連Opera, Opera Mini 都唔得。自從以前用Opera Mini令我大大加快 browsing 速度,可以單手 navigate website,仲令我data用量由400M一個月減小至80M一個月!! 我已經無Opera Mini 唔得!!

2) 唔可以用 Push Email,本來問題不大,因為可以用 POP check email,但係我一向用開 Hosted Exchange (4smartphone.net) 來做 "synchronize over the air",即係唔駛同任何一部電腦用USB cable 接駁,可以用Internet (GPRS/EDGE/HSDPA/Wifi)直接上網同 4smartphone 既電腦時時刻刻都 keep 住 synchronize,不知幾正! 要我回到以前咁,咁上下要去駁下desktop PC,真係唔得 :(

3) 唔可以用 Quotepower 手機版,我一向用開佢,係一個Java midlet,好似 Opera Mini 咁,係 Midlet manager 入面,但因為佢唔係X01HT 既原裝software,所以佢既用量係唔會count係 "1日20M" 入面。

4) 玩得 X01HT,一定經常會安裝新既software去玩,而如果呢d software 會須要上網的話,佢個用量又唔會count係 " "1日20M" 入面了。

想下想下,用Smartone有咁多限制,日後我玩一定玩得唔暢快,下下都驚唔知到時張statement會唔會有天文數字 :(

之後再發現,原來而家用咩台上網,都可以real time 睇 Youtube,唔駛先行下載,只要用 TCPMP + 一個 plugin 就可以,咁仲有咩理由用數碼通,令自己上網上得唔過癮,下下kick住kick住呢?

3HK,我回來了!

1 則留言:

米生 說...

你好,本人用緊htc touch + unlimited GPRS Plan(Fair use = 一日30MB)

想問一下,你講個D限制,3hk無架咩?咩佢唔係一定要用佢個Xplorer瀏覽器咩?