星期四, 8月 02, 2007

燒鵝肶

一隻燒鵝肶,價錢不多,但希望可以為煩忙的老婆帶來一刻的輕鬆吧。

2 則留言:

匿名 說...

你好..我係好無意中睇到你介紹pocket pc 鯊魚game 到搵到你個blog...好羨慕你個blog 咁有娛樂性,資訊性,得意,生活點滴 咁多既元素...我係公司無野做都睇左你個blog 成個鐘....多謝你!
我叫ricky...

p.s. 個鯊魚game係咪要比錢d/l架?

SJ 說...

好多謝你睇我地既 Blog!! 個 game 係要錢的,不過我玩左一陣都無玩了,始終要玩game都係用番NDS/PSP好好多。 我地呢個Blog其實好雜,諗到咩有興致就寫。