星期一, 10月 29, 2007

食 - Burger Joint



食 - Burger Joint

睇左呢度的食評,今晚自己一個人食飯,就去試下

平日無咩人,幾舒服

叫左個 Classic BJ ,牛肉好多汁,多到我拿起個 burger時,d肉汁會自動流出來。多汁之外,牛肉仲好好肉味,因為呢個Classic BJ 係無芝士,所以可以食真d牛肉味。

比起 Triple O,佢無咁多人,可以食得安樂d,而且牛肉多d汁,我喜歡。

佢有一個其他burger店無既殺手簡,就係有好多多唔同既醬汁俾人點,有: Garlic Mayo, Lemon Mayo, Honey Mayo, Wasabi Mayo, Tangy Pickle, Balsamic Vinegar,全部係枱上任人點,我當然試晒所有啦,我最喜歡係Honey Mayo 同 Wasabi Mayo,

埋單 $54,可以再來!

3 則留言:

匿名 說...

今晚去了柯士甸道的原居民cafe晚餐, 你去試下, 幾好食, 生蠔算新鮮, 當然山林道一帶的蠔bar會更好, 另外值得推介是梳乎里, 不錯! 環境清幽, 值得再去!

SJ 說...

剛剛去 Openrice 睇下呢間,你有時間都可以係佢度寫下comment http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=14317&district_id=99&inputcategory=cname&inputstr=%AD%EC%A9%7E%A5%C1&submit=%B7j%B4M&amenity_id=&dishes_id=http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=14317&district_id=99&inputcategory=cname&inputstr=%AD%EC%A9%7E%A5%C1&submit=%B7j%B4M&amenity_id=&dishes_id=

我地昨晚都食左蠔,不過係食火鍋的蠔,仲只係$88有6大隻! 我地去左小肥牛。

呀,我從S度得知你事業上有好消息,恭喜恭喜!

匿名 說...

謝謝你的祝賀!
剛跟一位很久沒見的大姐姐在青衣城食飯, 那間享負盛名的九道菜法國餐廳, 服務不太好, 食物也不特別美味, 要成接近三百蚊一位, 不值得再去呢!