星期一, 11月 20, 2006

你地有無試過教人用電腦教到"好唔耐煩"?

通過電話來教, 就算係 3G 視像電話都好:

1.你講叫佢做既野, 佢又可能唔明
2.佢話俾你聽佢見到既野, 你又可能唔明(因為佢唔識講...)

終於, 你同對方都會好唔耐煩 :(

不過多得 Logmein 呢個軟件, 就無駛麻煩.

我阿媽而家學緊電腦, 我就係佢部PC 上安裝左 Logmein 既 free version, 之後我就可以係任何一部上到網既電腦或Pocket PC phone 上, 即時見到佢部電腦所顯示緊既野, 同佢望緊佢自己個mon既野100%一樣, 而且同時我又可以即時操縱佢部電腦, 而佢又可以望住我的操作而學習. 配埋電話交談, 佢就可以學得好快, 而我又教得好有效, 唔駛成日估估下佢究竟望住d咩.

我試過, 就算我用 Pocket PC 經 EDGE/GPRS 上網, 都可以"ok"順暢的操縱對方的電腦, wifi 更加唔駛講咁順啦!

沒有留言: