星期六, 11月 25, 2006

成為 任天堂 Wii 機主


買左 Wii 既 package 外加一隻game "Red Steel"

Wii package 入面既 Wii Sports 好好玩, 第一次玩game 玩到流汗要休息 :) 玩 Boxing 時尢其激動!反而玩 tennis 就不太倦,因為不需要自己去走位,只要timing ok 揮拍便可,但我仲未試過扣殺; Bowling 估唔到真係可以咁precise, 連手腕的轉動都可以感應到及反彈出來! Baseball 既 batter 較好玩,做投球就一般;Golf 就好似同真正的有段距離,不過都有8成似.

Red Steel 係一隻第一身動作game,好似Doom 咁, 但有射擊及格劍. 我要呢隻唔要 Zelda 係因為Red Steel 係一隻全新game, 而 Zelda 只係Game Cube版加左新control方法,既然我玩Wii, 就係想試新方法玩game,所以選Red Steel, 而且我唔係Zelda 既大fans, 加上好似只係有部份先會用Wii Remote+Nunchuk, 其他時間都係用 Wii Remote上既十字制?

講返 Red Steel, 佢既過場有d似"Dead to the Right", 即係有d "由美國人畫既日本漫畫"既feel. 當然, 用 Wii Remote+Nunchuk 玩, 真係感受到"呢d先係新一代玩game既方式". 題外話,我對PS3無興趣既主因,係見過RR7/GTHD/Gundam既試玩後,完全覺得PS3只係把現有玩緊既game整靚d,其他野無變,就好似PC換左張貴d正d既display card去玩一個相同而且已經玩過好多次既game咁,好悶無新意. 玩過 Red Steel 之後, 對 FPS fans 既我來講真係希望有更多 FPS/shooting games可以係Wii上玩到,因為真係可以好投入好好玩, 由移動,換view,開鎗,入子彈,揮劍,擋劍等等,用 Wii Remote+Nunchuk 真係可以有個種身曆其境既感覺!!

為左continue 玩 Red Steel 的好感, 下一個會買既game可能你龍珠或者係Call of Duty 3, 因為佢地既操縱方式都係好有趣,完全同以前打機既方式唔同!

沒有留言: