星期五, 11月 10, 2006

無任天堂 Wii? 無Sony PS3 ?無問題! 而家就可以旭身旭勢玩手機game!

無任天堂 Wii? 無Sony PS3 ?無問題! 而家就可以旭身旭勢玩手機game!

無需要等 Wii, 無需要等 PS3, 只要你有一部有鏡頭既Pocket PC就可以!

Fishopolis 呢個game, 係一個簡單既 shooting game, 目的係射擊畫面上的魚類.

最好玩既係,佢既操縱方法係: 你要把成部Pocket PC "左令右令" 去操縱射擊的方向, 而唔係用button!!

玩呢個game時, 玩家一定會大動作"旭身旭勢",感覺就同而家睇 Wii 既 demo movie 既主角一樣!

玩緊時,背景仲會出現你部 Pocket PC 鏡頭照緊既畫面, 好似係水入面咁, 旭下旭下!

佢係利用Pocket PC 上既 camera 來判斷成部機既旭動,無需任可 "motion sensor"!! 係一個非常聰明既方法!

無論你是否喜歡打機,只係為左感受呢種全新既創新game玩法,都要試合玩呢個game!!

PC Installer

CAB Installer





6 則留言:

匿名 說...

我想話你知,
PC個條link係唔得架,
cab個條又話安裝唔到,
你可唔可以改第二條link呀???

SJ 說...

Sorry 呀, 我都無其他link, 我試過, cab file 條 link ok 可以 download 到個 cab file, PC installer 條 link 就唔 work.

匿名 說...

REG CODE...?? ^^a

匿名 說...

不如你直接sd條link比我,
loktung339@hotmail.com
有msn就add我啦,
無就sd比我啦,
ok?

匿名 說...

上面個匿名者係我

匿名 說...

個 reg code... 有無?