星期六, 4月 21, 2007

用 Pocket PC 免費睇住你既股票動向


呢期阿貓阿狗都話炒股票,就算無炒既,都要知道一下各隻股票既消息,否則真係同人無話題。

真係炒既人自然會俾錢去買各個股票機或者去join 大利市機睇即時市況,但係好似我呢類人,真買又無錢,但又想知多d係人面前可以吹得兩下扮下關心既,就要去搵d唔駛錢既免費途徑來check各個股票的消息。

既然要免費,就唔可以希望有真正的即時即市價位資料了,係香港,免費價位資料至少會有一個小時既delay,不過用來吹吹水,都夠啦,要真正用來投資投機既,就唔好貪便宜,要真金白銀去出股票機睇大利市了!

我用開Pocket PC Phone (818 pro)既,即係一部集 Windows Mobile 及手提電話功能於一起既小型電腦,size細到可以放係手上週圍去。

我剛剛裝左一個軟件 Pocket Stock Monitor,佢可以好方便地把我想睇既股票加入一個 Portfolio 中,再跟住我既指示,定時去更新各隻股票之價格,當然,大路野好似恒指及各隻股票的其他資料及簡單圖表都不會小啦。

佢既畫面編排幾簡單易明,就算只係的美英文介面都好容易用。

如果你好似我一樣,暫時唔想買股票機睇大利市(因為每月要成$2xx 至 $4xx 不等);又或者只係想知多d用來同人有多d話題傾下吹下既話,不妨玩下!

3 則留言:

匿名 說...

股市報價——近期有d免費網話祇 delay 15分鐘

SJ 說...

係邊個網?可以指教下嗎?

匿名 說...

www.quamnet.com 話係,
睇yahoo財經股價即日圖,delay 都係少於半個鐘